Nuffnang

Sunday, 1 July 2012

Kerusi Malas

Memang malaih.. HiHi..
Lama xjumpak kusi malaih ni.. Masa 90-an dulu glamer la nak abaq hg..
Td p rumah mmbe aku ada lak kusi malaih ni. Dok sandaq2 smpi ttidoq aku..
tdq 30 minit ja pun.. Aku sedaq2 kalut tgk jam.. Rasa mcm dah 3-4jam tdq..
Apa lagi cENG gia 1 la aku teruih bangkit tdq.. 
Mau dak, dah la time tu waktu lunch ja pun..
Nak tdq sat2 bulih la.. Kalau dah 3jam??? Mau ngamok bos aku nati sbb aku xmsk opiz..
HiHiHi... Syok2.. Nak p cari 1 laaaa... Nak buh kt beranda rumah.. :)


1 comment:

  1. berapa harga kawan kau beli tu arshad, aku jumpa kerusi macam ni kat D & Y, mereka taruk RM139..Tapi aku lebih suka kerusi malas pesen lama yang bertali dan warna biru kuning dulu, ntah kat mana nak cari lagi kerusi cam tu...hehe

    ReplyDelete