Nuffnang

Monday, 28 May 2012

Anak Kucing Terpaksa Hidup Sebatang Kara

Hyep.. Selamat Malam Semua.. 
INI KISAH BENAR!!! Sadis tajuknya pun kan?
Kuala Lumpur : Seekor anak kucing yg comey terpaksa hidup sdirian apabila ibunya dilanggar lori concrete pada October 2011.. Lebih menyedihkan, ketika di jumpai anak kucing ini SANGAT-SANGAT LA KURUS KEDING.. Ketika itu, anak kucing malang ini sedang menjamah KFC & Ayam Tandoori sisa-sisa makanan di tingkat 1,salah 1 kondominium mewah sekitar Desa Pandan,KL.. Nasibnya berubah apabila dia di jumpai oleh seorg pemuda hensem baik hati lalu mengambilnya sebagai anak angkat.. Sekian..


HaHaHa..Failed la klu aku jd wartawan.. senang cita aku yg jumpa anak kucing ni. Sebabkan
aku geli dgn kucing, aku pun mintak la jasa mmbe baik aku( Kama ) & isteri dia ( Rene ) pelihara kucing ni
tanpa aku bg sesen pun nafkah.. Tapi dgn syarat, kucing ni aku punya smpi bila-bila!
Wlupun aku geli ngan kucing.. Sebab dia cOmey! Sbb tU akU nAk jGk!!! HaHa xmALUnyErrrrrrrrr... (>.<)


Ketika Baru Menerima MyKid
Nama : Tiger (Sebab suka geget kaki orang)
Umur Ketika Ditemui : Lebih kurang 1 bulan
Tempat Lahir : Katana II, Jln Ampang Hilir, KL.
Status : Tiada Ibubapa | 1 Kakak & 1 Adek 

Setelah 8 bulan! hEhEhE.. Tiger membesar dgn penuh kasih syg..

Tiger bersama Princess.. Nyampah betui aku tgk tiger dok bajet manja jer..
Skrg ni dia malas nk bjalan.. Makan & tdo jer hari-hari..
Di jangka dlm masa 2bulan lagi berat tiger AKAN MENCECAH 10Kg!!! 
Anggaran jer la korg jgn nk pcaya sgt kekeke..^^ #kbai.. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah Habis Baca??? Click Sini 1 Kali -> LIKE (^_^)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------





2 comments: