Nuffnang

Friday, 15 June 2012

Perompak & Superhero

Salam.. 
Sebenaqnya aku xtau nk wat apa.. Nak hapdet blog pon xdak modai.. Hehe..
Aku pon tgk video kt youtube ja.. 
Lepaih tu aku tjumpak la beberapa video "Perompak & Superhero" ni..
Dalam banyak2 video yg aku tgk.. Aku pilih 2 Video ni tuk kgsi ngan hgpa suma..
Cepat la trima kasih kat aku.. Heuheuheu.. 
Ok. Jum tgk video 1.. :                              PEROMPAK|PENYAMUN|PENYANGAK
video

HaHaHa.. Xley blah kan?? Dah la gemok ada hati nk panjat jgk.. 
Apa2 pun xkira la gemok ka kuruih ka.. Klu blh jgn la jd Perompak|Penyangak mcm ni..
Cari kerja yg halal.. Baik buruk sendiri yg pilih kan.. Jgn nk salahkan fmly|kawan plk..
Brader Joe penah pesan, kalau nak cari duit lebih, CARI BRADER JOE..

Ok. Jum tgk Video 2.. :                     SUPERHERO ( Senjata ----------> Gerek (Basikal) )
video
Tudiaaaa aihhh.. HaHaHa.. Sempoi mamat ni.. Berani wOoo.. Sedaihhh ja baling..
Beteraboq.. Tergolek dog penyamun tuh.. :D
Tgk kt negara luaq, Klu ada org kena rompak atau samun.. Org awam mesti tlg..
Klu kt negara kita? Rmi yg hanya 'TENGOK' saja.. 
Wlupun mamat yg baling Gerek (basikal) ni cabut lari bila penyamun tu nk serang dia.. 
Tp keberanian dia tu hrs la kita contohi.. ececehhh..
Sekurang2nya 'Ciom Jalan' jgk la penyamun tuh..


Ok. Hangpa suma, aku Brader Joe nak pesan, jadila manusia yg berguna..
Hidup kt dunia ni 1 x ja.. Balas jasa Mak|Ayah hgpa dlu..
Tunaikan impian Mak|Ayah 1st, lepaih tu baru la tunaikan impian hgpa sendiri..
Ok, Moga hgpa enjoy ngan video ni.. Chow! :D



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah Habis Baca??? Click Sini 1 Kali -> LIKE (^_^)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment