Nuffnang

Tuesday, 3 July 2012

Sakit GiGi

Hmm, tetiba sakit lak gigi gusi aku nih.. 
Tapi kan, bkn gigi aku yg sakit.. Tapi isi kt gigi aku tu.. :'(
Bahagian tu bkn gigi la.. Gusi kan? Aku kompius.. 
Punca dia aku rasa2 la kan.. Setelah sbulan aku kaji (Aku tipu, smlm br aku pikiaq)
Aku rasa isi tu bengkak sbb kurang minum ayaq. 
Gigi jongang kapak kan ada 2 batang (kecuali Zamani SLAM HiHi..)
Antara gigi kapak tu, kt tgh2 kan ada isi yg bentuk 'V' tu.. Haaa.. 
Isi yg 'V' blkg @ yg belah dlm mulut tu la yg bengkak... Huaaawaaa sakit..
Kat opiz aku xcakap byk.. Lps tu kan, aku cakap skali ja stiap menda..
Klu sapa2 tanya aku dua kali terus aku marah.. Termasuk bos aku.. 
Nak MC tp keja lak byk.. Nak hapdet blog pun xdak mood.. 
3 hari dah ni sakit.. Skrg ni aku minum ayaq kosong byk2.. Tapi masalah jgk..
Setiap 15 minit aku nak terkencing plk.. hadoiii.. 
Xpa lah, lepaih ni  aku minum byk2 ayaq. Doakan aku cepat sembuh yew.
TQ. Salam.

2 comments:

  1. haha..mcm2 masalah dia.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. HeHe. Seminggu la adek heang... Sakit wOo.. Skrg ni mei2 lak sakit.. bjangkit kt dia huhu ksian..

      Delete