Nuffnang

Wednesday, 6 June 2012

TIP : Berlatih Jadi Pra-Suami

Dengaq tajuk pun dah mcm Gatai dah aihh... HaHaHa.. Pra-Suami konon..
Dalam seminggu dua ni, aku bz sgt2 + jiwa kacau..
Sampai aku sdiri xprasan yg blk aku dah mcm tongkang pecah HaHa tudiaaa..
Seyes! Aku xprasan pun aih slama ni.. Jd aku pun try2 amek gambaq blk aku..
Bila masuk lam lappy aku ja tu diaaaaa aihh HaHaHaHaHaHa.. 
Suasana blk mcm lombong emas lunggok sampah kt Selayang ( tepi highway MRR2 tu..)
Tp seb bek xdak bau.. ( Ni betui ehhh, bilik aku mmg wangi.. ) betui cekkkk...
Biasa la kan kebanyakan lelaki yg msh bujang ni bkn malas atau suka keadaan blk
depa tu semak.. Cuma xbrapa nak ada masa utk bkemaih ja.. HeHe. Klu hangpa xcaya kan..
Meh aku buktikan..

Ni la buktinya.. Aku pun tkejut tgk bilik aku smpi semak teruk mcm ni..
Nampak mcm kes rombakkan rompakkan tanpa niat.. Pelissss!
Ni bukan aku wat jd mcm ni.. Afiq (Roomate) yg buat kot?? HiHi syok tuduh org..
Ok la aku ngaku. Mmg aku yg buat.. Sbb yg bsepah tu suma bkn brg2 Afiq pun.. 
Suma brg2 aku sdiri hewhewhew.. #Kbai!

Haaaa Lawa dah aihh bila kemaih bek2 cenggini.. Comey blk.. Sat ja pon klu nk kemaih2..
Bulih la ringankan beban isteri2 isteri nanti.. 
( Cuma blk ni wana ja mcm heyyy wale-wale! ) :D
Pandangan Keratan Rentas  A-A, Y-Y & Z-Z ( HaHa.. mcm tajuk drawing Architect plk.. )


Amboi, sejuk ati bakal bapak/mak mertua aku klu depa tgk blog aku ni.. Hahahah..
So, hangpa yg llaki tu.. rajin2 la kemaih blk tdq hangpa..
Jgn dok biaq semak/berbau, ulaq sawa pun ada nanti..
Rajin2 mengemaih rmh/blk ni pun kira salah 1 latihan jgk la..
Nanti dah kawen ringan sket beban bini hangpa kan.. 
Kesian dia wat keja rmh sorg2..


Tandas??? ChOoooi!!! Jgn men sdp mulut cekkk.. Sadap u!
Tandas blk aku la tempat paling bersih, suci murni.. Hari2 aku polish..
Sbb tu la aku mandi lama.. 30 minit utk aku.. 3o Minit lagi aku luangkan
utk tandas aku.. Sygggggggg tandas aku! erkk.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah Habis Baca??? Click Sini 1 Kali -> LIKE (^_^)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. eceh..kemain dia..hikk ^oo^

    ReplyDelete
  2. Adek heangggg pon.. xmuda sgt dah aihh.. hikhikhik.. :p

    ReplyDelete