Nuffnang

Sunday, 10 June 2012

Rasa Cemuih Pulak Dah

Tajuk di ataih adalah di rujuk..
Cemuih betui la aku arini xtau nk wat pa..
Tetiba rasa nk tanya 2 soalan lak kt org..
Tp soalan apa pun aku xtau HaHa.. Ala 2 soklan ja pun kan..
Bedai ja lah..
SOALAN:
1) Aku encem kan?
2) Hg encem|lawa kew?


Aku : Fiq, Aku encem kan?
Afiq : Hahaha..Ko gilo ko? HaHa
Aku : Hg encem kew Fiq?
Afiq : ?? ( Aku tau aku lg encem dr hg fiq..Sbb tu xtjwb hg soklan ke-2 ni hikhik )


Aku : Alg, Kyi encem kan?
Along : Apa sewel budak neh..
Aku : Along lawa kew?
Along : Haish.. Mestilah lawa HaHaHa.. Apalah soalan.. 
( Along dah mula msk dlm lift, tekan tgkat 23 pelissss! HeHe )


Aku : Bro, Aku encem kan?
EP : Ko ni kenape?
Aku : Bro, Hg encem kew?
EP : ??? ( HaHa EP pun terkejut berok ngan soklan aku )


Aku : Bro, Aku encem kan?
Zam : Encem. Apsal?
Aku : Hg encem x?
Zam : Aku encem gak. Tp ko lg encem dr aku. 
( HaHa..Kembang pungkok aku, Hidung pun bernapaih mcm kerbau nk kena sembelih )


Aku : Akak, Sy encem kan?
Kak Eina : Aikkk..
Aku : Akak lawa kew?
Kak Eina : Aikkkk.. ( HaHaHa.. Kak Eina pun pelik.. Seb bek dia xsekeh aku )


Aku : Anip, Aku encem kan?
Anip : Hahha. Bakpe mu tnye soalan cepu mas ni?? HaHaHa..
Aku : Hg encem kew Anip?
Anip : HaHa.. Soalan yg da ade jwapan plok hg tnye aku keyyi? HaHa..
( Aku malaih nk tggu jwapan Anip.. Kompem dia ngaku dia lg HENGGGGSEM )


Aku : Yus, Aku encem kan?
Yusnida : Of cOz... Ahahha...Poyooooo... Napa ko tanya cmgituuuu?
Yg penting ko jambuuuu!!!! ( Ayat ni xley blah =.=" )
Aku : Yus, Ko lawa kew?
Yusnida : Entah..Lawa ni subjektif. Depen pd yg mnilai.
Klu tanya pdpt org mayb ade ckp lawa n mayb kate x.
Citarasa kan blainan ( Panjang mcm essei la plk minah ni jwb... HaHa )
&
6 Org lagi xjwb & depa teruih delete BBM aku.. HaHaHa.. 
Hmm, nampaknya menatang ni xley wat bosan aku ilang jgk..
X ley jd nih.. Apa nk buat niiiiiiiii... Kesian aku sesorg dok USJ 18 ni..


Owhhhhhh OK. Tetiba teringat 'Kayu Comey' yg aku amek, masa aku tinggal di
Katana II  siapkan project di Katana II.. 
Kayu kecik comey ni depa gunakan utk psg Timber..
Di sebabkan ada byk lebih.. Aku pun kutip la kayu ni bwk blk..
Comey Ooo kayu ni.. Nampak sdp mcm Biskut Music tu.. Hgpa tau biskut tu?
Ermm xtau sudah! 
Aku pun mula la.. Buka kotak & bwk keluaq suma kayu yg aku simpan.. 
Susun2... tediaaaaaa jd dah.. lawa.. lawa..( Syok sendiri plk )
HaHa.. Kondo Mewah Utk Dijuai, Lokasi : Sebelah KLCC
Pikiaq blk, wat semak blk aku ja ngan benda alah ni.. Sapa nk beli aku nk juai?
Sila PM aku..
Senarai Pembida : 
  1.  Amek - RM25 
  2. Joyah G - RM20
  3. Pieja - RM30
  4. Eima - RM50
  5. Hakim - RM50
  6. Nora Danish RM100 ( Last minit xjd plk )
  7. Ah Meng - RM80 ( RM5 Deposit )
  8. .....................
  9. ..................... 
  10. .....................
3 Lagi kekosongan.. Siapa beqhani tawaq tggi aku juai kt dia..
HaHaHa.. #K aku tipu! 
X dak sapa nk beli pun menatang kayu ni..
Akhiaqya aku bjaya hilangkan bosan aku pada harini.. Perut
dah lapaq.. K lah, nak p masak sat.. Tengkiu kpada sapa yg
dah baca.. HaHa.. Kesian Hgpa paksa diri baca smpi hbs..
Last2 ending mcm hampeh.. Kan? #kbai..





6 comments:

  1. adik nak jugak kayu2 tu.tp nk yg blom pasang.nak pasang sendili..hihih

    ReplyDelete
  2. Hambek la suma pon.. HaHaHa..
    Tu susun mcm tu ja,xgam pun..ada skotak lg..
    Nak wat apa? haha wat semak rmh ja.. :p

    ReplyDelete
  3. nape xtnya bby 2 soklan tu..hehe tkot bby bg jwpan yg xleh trima kenyataan erh?

    ReplyDelete
  4. Xtanya pun xpa dah..Jawapan dah dpt pun.. Nak tau jwpan bby?
    Senang ja aihhh.. Masuk tgk sini :
    http://princesszue.blogspot.com/2012/05/exclusive-post.html
    *Sila baca sebaris ayat bwh gambar tu yew.. HeHe.. :p

    ReplyDelete
  5. hahahh semak rumah mmg wajib.ada la nk buat projek sikit..blk nnt jgn lopa bwk balik 1 plastik sampah :D

    ReplyDelete