Nuffnang

Monday, 21 May 2012

The Adam's + Qaseh


Lepaih ja maghrib teruih update blog HiHiHi..
Al-maklum lah baqhu lagi, byk la benda nak cita..
Dah lama xbalik kg, rindu kat anak2 buah aku.. 
Depa smakin membesaq & hyperactive. 
Cakap ja tipon ngan aku mintak aku belikan Back-hoe | Lori simen | Mobile Crane & yang paling terbaru LORI SAMPAHHHHHH!!! HaHaHaHa T_T
Tapi skali-skala ja baru dpt jumpa..
Maklum la dorang kt kg(Kedah) aku lak keja kt Kuala Lumpur & tinggai kat Selangor.. HaHa..tu diaaaa.. Jauh-jauh belaka..
Super Hero
The Adam's (Amsyar & Amzar)
Bulan November 2012 nati Ayong & Adek bakal dapat adek laa..
Teringat kata adek dlu, 'Pakngah, adek xmo baby dah,
Adek nak jd baby campai bila-bila' hahaha..
Dah x Adek dah la pasni. Angah pulekkkk... :D

Super Cute's
Qaseh
Paling rindu kat Qaseh laa.. Penat aku melayan perangai dia HaHaHa..
Dah la banyak cakap, banyak tanya, banyak songeh jgk..
100% Copy-Paste Mama dia, Kaklong.. 
Qaseh dah dpt adek lelaki (Aaron)
+ Lagi kos duit raya aku thn ni hUhu..

Kita tunggu bulan November pulak.. 
Kedatangan sorg lagi saudara baru dalam keluarga..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dah Habis Baca??? Click Sini 1 Kali -> LIKE (^_^)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment